АСИСТЕНТ НА ДИРЕКТОР СТРАТЕГИЧЕСКИ КЛИЕНТИ

Ние сме високотехнологична компания, която е лидер в областта на колокационните услуги с три модерни, неутрални и напълно резервирани дейта центрове от най-висок клас.

Неизменна част от политиката на фирмата е техническо и оперативно оптимизиране, както и постоянно усъвършенстване на всеки детайл.

Клиентите на Телепоинт са мултинационални и български компании, които са се убедили в качеството и високото ниво на нашите услуги.

Във връзка с нашето успешно и динамично развитие за нашия търговски отдел търсим.

Асистент на Директор стратегически клиенти

 

Основни дейности и отговорности

Помага на нашия Директор стратегически клиенти в ежедневната му работа:

· Извършва всички административни дейности, които са част от текущата работа (сканиране, копиране и архивиране на документи).

· Води кореспонденция с корпоративни клиенти и доставчици на компанията, на български и английски език.

· Организира и подготвя бизнес срещи като кани участниците и подготвя необходимите справки и материали за случая.

· По време на делови срещи и съвещания води бележки и документира дневния ред на срещите, взетите решения и поставените срокове.

· Поддържа текущата кореспонденция-изходяща и входяща.

· Изготвя справки, анализи и отчети възложени му от Директора.

 

Общи изисквания:

· Средно/висше образование;

· Добро владеене на английски език;

· Много добра компютърна грамотност;

· Свободна работа с Word и Excel;

· Аналитично мислене и способност за самостоятелно решаване на задачи;

· Силна клиентска ориентираност и желание за работа с клиенти;

· Работа в екип и много добри комуникативни умения.

Личностни качества:

Отговорност, организираност, инициативност, стремеж към самоусъвършенстване, желание за професионално развитие и надграждане на придобитите знания и умения.

 

Компанията предлага:

· Интересна работа в развиваща се ИТ компания, която е част от света на новите технологии.

· Коректни трудови взаимоотношения.

· Стимулиращо възнаграждение за положения труд.

· Работа в светъл и уютен офис, който се намира на комуникативно място и е удобен да стигнете до него както с градски транспорт, така и с личен автомобил.

· Ще можете да организирате работния си ден в рамките на стандартно работно време , така че да го съчетавате със собствените си ангажименти.
 

Документи за кандидатстване:

· Автобиография.